“JUAL: Anjing kampung/ potong « Jual Beli Online – Noafgan.com”

Sabtu, 12 Februari 2011

“JUAL: Anjing kampung/ potong « Jual Beli Online – Noafgan.com”


JUAL: Anjing kampung/ potong « Jual Beli Online – Noafgan.com

Posted: 12 Feb 2011 10:38 AM PST

JUAL: Anjing kampung/ potong
Visited 5 times, 5 so far today
Hallo para juragan dan pecinta anjing..

ane jual Anjing Kampung nih 2 ekor (sepasang) umurnya kira2 1tahunan gt deh
bentuk n ukuran sedang tp agresif buat jaga rumah…

nah untuk foto menyusul y gan klu udh ad ane tag d sini..

Ane Buka Harga Rp. 300.000 (1 pasang)

Buat jaga rumah termasuk ok…
Buat di saksang (d gerek) jg ok msh empuk ckckckck….
Di jual karena males melihara byk2 n mau ganti Golden hehee

Foto menyusul y gan
klu minat COD daerah TMII jakarta timur y lgsng ambil d tkp ane

Artikel JUAL: Anjing kampung/ potong di situs lain:

JUAL Anjing kampung potong Kaskus The Largest Indonesian

Hallo para juragan dan pecinta anjing.. << berbeda terbalik sama judul JUAL: Anjing kampung/ potong sadis. 2nd-god is offline ...

Source: http://www.kaskus.us/showthread.php%3Fp%3D367050250

Anjing Miniature Schnauzer Info Penggemar Anjing Ras Indonesia

Miniature Schnauzer Height, Weight. Height: 12-14 inches (30-36 cm) Weight: 10- 15 pounds (5-7 kg) ... Setelah aku bawa ke salon dan di potong habis bulunya, baru tau ada stambum. ... Jual Anjing Siberian Husky Jantan - Istimewa & Mur. ...

Source: http://www.anjingras.com/content/view/1457/48/

Anjing Belgian Shepherd Info Penggemar Anjing Ras Indonesia

15 Nov 2010 ... waktu itu saya gk tau saya kira anjing kampung trus dokter hewan dari ugm menginginkan untuk di buat di praktekin potong ekor&kebiri setelah selesai &diteliti muka ... Jual Anjing Siberian Husky Jantan - Istimewa & Mur. ...

Source: http://www.anjingras.com/content/view/59/48/

Planet of the Monyets MPSJ cuci longkang potong rumput

17 Jan 2011 ... MPSJ : cuci longkang, potong rumput, tangkap tikus ... potong rumput, tangkap tikus, tampal lubang jalan, tangkap anjing liar, ... say, Restoran Nasi Kampung, their income will probably be halved with no training or perks. .... PahNur said ... They should start closing up kedai jual tapai ...

Source: http://planetofthemonyets.blogspot.com/2011/01/mpsj-cuci-longkang-potong-rumput.html

APA HUKUMAM bila bangsa Semenanjong datang kat Negara SABAH tanpa

SAYA SETUJU BANGSA SEMENANJING DIJADIKAN MAKANAN ANJING SAJA.......... sabahan. Jakarta, Indonesia ... 1. lari bogel keliling kampung dan bandar.. 2. di baling batu ramai-2.. 3.di potong,cincang,dan dagingnya di beri babi makan...biar gemuk -2 itu babi boleh jual ( idea untuk tauke cina sabah/srwk ) ...

Source: http://www.topix.com/forum/world/malaysia/TFJ77H92B54BMB699

Aku Betul Lim Kit Siang Apek Yang Kurang Ajar

13 Mac 2008 ... yg bkn Islam tak de nye nak kena potong tgn kalu mencuri. ..... adalah cina yang kampong la, mcm jual babi, jual anjing, jual sayur smua ...

Source: http://www.akubetul.com/2008/03/lim-kit-siang-apek-yang-kurang-ajar.html

Merged Kucing berak merata bersepah elak berak tempat sama Page

sbb dh abih ikhtiar aritu, sblm balik kg, farie sembur ridsect kat tmpt .... bela anjing lak..susah gak nantikan anjing tu berak umah mek, mek nak bela apa lak? ... boleh jugak beli cat repellent.. dia ada jual kat vet or pet ... dier hingga ke hujung ekor...potong panjang lidi tu ngam-ngam jer. ...

Source: http://mforum1.cari.com.my/archiver/%3Ftid-414351-page-6.html

Cerita Lucu SERIBU WARNA PELANGI

6 Apr 2006 ... Pada suatu hari beliau tiba disebuah kampung pada ketika samar-samar senja. .... tak pasal pasal pulak salim taknak jual kat aku.aku geram dan terus .... ikuti kursus tangkap anjing liar dan anjing ketua kampung.setelah tamat kursus .... Setelah ketupat di potong maka di panggilkan ayah dan seluruh ...

Source: http://promote5.blogspirit.com/archive/2006/04/06/cerita-lucu.html

Cerita Lucu SERIBU WARNA PELANGI

6 Apr 2006 ... Pada suatu hari beliau tiba disebuah kampung pada ketika samar-samar senja. .... tak pasal pasal pulak salim taknak jual kat aku.aku geram dan terus .... ikuti kursus tangkap anjing liar dan anjing ketua kampung.setelah tamat kursus .... Setelah ketupat di potong maka di panggilkan ayah dan seluruh ...

Source: http://promote5.blogspirit.com/archive/2006/04/06/cerita-lucu.html

Dilema Haiwan Terbiar Facebook

Ada org sayang kucing/anjing. Tapi tau sayang jek. Bila si ibu beranak, ... Kesian tgk kucing2 kampung dan anjing2 baka campur pun ada di jual di kedai pet. .... ni..amik je contoh BINATANG yang potong kaki hero tu..pernah tgok animal ...

Source: http://www.facebook.com/topic.php%3Fuid%3D120923971257699%26topic%3D167

BeethovenPets com Jual Beli Anjing Kucing Salon Grooming

BeethovenPets.com | Jual Beli Anjing & Kucing | Salon |Grooming | Makanan .... retriever dapat tumbuh menjadi antara 30-36 kg dan tinggi 53-66 cm. ..... Misalnya,By-Product dari Industri Garmen adalah sisa potong-potongan kain dsbgnya. ...

Source: http://beethovenpets.com/

Tips Buka Usaha Ternak Ayam Kampung Binatang Hewan Langka

10 Feb 2011 ... Bila anda ingin usaha ternak ayam kampung ikuti tips berikut ini: ... kangkung, bayam dipotong-potong, tepung kerang, bekicot atau siput dicacah. ... Ratusan Ekor Anjing... Sedia Pejantan Black... Jual kucing persia s. ...

Source: http://id.88db.com/id/Knowledge/Knowledge_Detail.page/Hewan-Peliharaan/%3Fkid%3D40358

Apakah APBT Cocok Dengan Kebutuhan Anda 04 Artikel Anjing

Pemilik itu kemudian melanjutkan menghidupkan mesin potong itu dan melanjutkan pekerjaannya. .... ataupun dengan Mongrel/ anjing kampung/ silangan jenis-jenis lain, ... Jual Anjing American Staffordshire Bull Terrier ...

Source: http://www.anjingkita.com/wmview.php%3FArtID%3D878

Anjing Kampung Mongrel Mix Breed Campuran Silangan Lovers Page

ane lanjutin potong kuku anjing ane apa ane diemin aja kuku anjing ane? ..... kata yg jual udah divaksin antibodi gitu , pileknya meler gitu ...

Source: http://www.kaskus.us/showthread.php%3Fp%3D366915472

Laman Emjay Buasir penyakit moden masa kini

Karnivor memakan hanya daging seperti kucing, anjing, singa dan harimau. ... 6 bulan sudah besar mesti potong kalau biarkan ayam tu mati sendiri. ... pun tak elok. apa nak jadi sekarang ? sebab orang islam malas. kat kg ada tanah jual, ...

Source: http://emjayjb.multiply.com/journal/item/186

Hewan Banten

gan saya mau jual anjing kampung . tdnya ada 2ekor jantan , dan 1betina .yg ... KAMI ISTANA BEBEK DARI TANGERANG MENJUAL BEBEK POTONG DENGAN HARGA SBB ...

Source: http://banten.olx.co.id/hewan-cat-312

Daging salai anak anjing borak kosong

12 Feb 2011 ... Budak potong jari dan guna darahnya untuk tulis " ... Inilah iklan perfume Yves Saint Laurent di England. .... Glazer jual Man Utd dengan harga RM8 bilion? ... Sebutan seks dalam istilah kampung kome dulu dulu ...

Source: http://www.borakkosong.com/2011/02/daging-salai-anak-anjing.html

Pelatih dan anjing dipecat kerana hamil borak kosong

11 Feb 2011 ... Dua anjing betina polis India dipecat kerana hamil , padahal kedua ... Budak potong jari dan guna darahnya untuk tulis " . ... Bayi seberat 5.98 kg dilahirkan · Pendeta di Bhutan kena denda kerana hisap ... Atok 73 tahun buat business jual isteri · Kesian atuk ini kerana lupa tarik handbrek dilangg. ...

Source: http://www.borakkosong.com/2011/02/pelatih-dan-anjing-dipecat-kerana-hamil.html

Si Laser Azwan Ali Amboi3x AZWAN ALI DRAG JADI ZIANA ZAIN KAKAK

6 Feb 2010 ... MENGECAM HEBAT EDITOR SI ANJING GILA YANG TERANG TERANG BERSALAH MEMPER 'UMPAMA' KAN DIVA UNGGUL NEGARA ... DI KG DUYUNG TGANU KITE....DIBURAI NYE PERUK (PERUT) SI BAPOK (BAPAK). ... PISAU POTONG GAJOH (GAJAH) KER....KAT SEMUA SUDUT UMAH MU ! ... TETAPI UNTUK KES KES PERASUAH JUAL BELI PASIR NI. ...

Source: http://silaserazwanali.blogspot.com/2010/02/azwan-ali-drag-jadi-ziana-zain-editor.html

CAM NE NAK KAYA CEPAT MARI SAMO SAMO IKHTIARKAN Topix

Satu lagi hang x sebut pun...jual tahi ayam uptrend...kaya taw kawan. ... NAMPAK GAYANYA KENA BALIK KAMPUNG POTONG GETAHLAH NI BROTHER. .... Int. Friendly - Malaysia VS Hong Kong, 2 hr, Indon Anjing Belanda, 150 ...

Source: http://www.topix.com/forum/world/malaysia/TDFRO2TGFFLN0H5F1/p2

Testimonial BeethovenPets com Jual Beli Anjing Kucing

bandel banget, mukanya mau di potong ngamuk, dikeringin ngamuk. ... pas dikeringin berontak si, emang dasar anjing kampung hihiih ...

Source: http://beethovenpets.com/testimonial

Hewan Tangerang

gan saya mau jual anjing kampung . tdnya ada 2ekor jantan , dan 1betina .yg ... KAMI ISTANA BEBEK DARI TANGERANG MENJUAL BEBEK POTONG DENGAN HARGA SBB ...

Source: http://tangerang.olx.co.id/hewan-cat-312

Anjing Kampung Mongrel Mix Breed Campuran Silangan Lovers Page

ane lanjutin potong kuku anjing ane apa ane diemin aja kuku anjing ane? ..... kata yg jual udah divaksin antibodi gitu , pileknya meler gitu gan terus suka ...

Source: http://www.kaskus.us/showthread.php%3Fp%3D366670609

Tinta Memori April 2009

Kumpul banyak-banyak, basuh dan jual kat kampung cina (Jalan Chee Wen), selalu anjing cina kejar aku ngan Amran bila pegi jual 10 biji 20 sen. ...

Source: http://amir7203.blogspot.com/2009_04_01_archive.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read our FAQ page at fivefilters.org/content-only/faq.php
Five Filters featured article: Collateral Damage - WikiLeaks In The Crosshairs.

Diposkan oleh iwan di 13.15  

0 komentar:

Poskan Komentar